Put your hands up



Dagen har tillbringats med Fanny-fisk på stan. Vilken värme! Vi har mest käkat glass och druckit vatten i parken. Men det var bara mysigt, men lite tomt var det, en viss Andrea Nilsson saknades.
Lite shopping hann vi ändå med så klart! Jag kom hem med ett linne från Åhléns herravdelning och ett par vita tygskor och Fanny köpte ett par byxor och en kavaj på Monki. Kavajen kommer jag göra mitt bästa för att få låna.
Önskar att jag tagit en bild på Fanny idag så ni alla skulle ha fått se hur snygg hon var! Jag vart mäkta imponerad måste jag säga. Promenerade hem till farmor sen, hämtade klänningen och käkade lite pannkakor, skönt eftersom att vi slapp laga mat.
Men nu tror jag att jag ska lägga mig så snart som möjligt eftersom att jag tror att jag fått feber, svettas som en jäkla gris fast jag har öppnat balkongdörren och huvudet vill explodera.


(bilden är från när Fanny hade bal)


Kommentarer
Postat av: fanny

vad menar du med fisk-fanny då snigel-sara? :O

2009-06-26 @ 00:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0