Nu jävlar

Ni kan aldrig ana hur trött jag och Andrea är, inte klokt.
Jag kan ju lova att det blir mycket skratt och flams och med Fanny på msn gör det inte saken bättre.
Men sate så kul jag har! Ont i magen av skratt kan jag också lova.
Jag och Fanny har suttit och drivit med varandra om Andrea ett ganska bra tag.
För övrigt så har jag bestämt mig om vad jag ska tatuera!! Äntlgen(!) säger jag bara.
Längtar typ ihjäl mig, nää inte riktigt men. Har ju inte ens bokat tid men jag ska försöka komma ihåg att ringa i morgon. Måste höra vad det ska kosta också, dessutom måste jag säga till mamma så att hon är i stan när det är dags för det liksom. Annars blir det ju lite svårt.
Men jag är så glad att jag äntligen har bestämt mig! wohooo

Nu ska jag packa upp lite mer kläder, har ju bara tre-fyra sopsäckar och en gigantisk väska med kläder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0