Nobody gets me like you



Gaahh, vilken underbar dag!!
Brännboll med sam 1orna och 2orna sen gick jag och goFrida ner på stan och kollade runt. Hon köpte en riktigt snygg jeanskjol och jag hittade en lovely klänning men plånboken skrek NEEEEEEEJ!
Så det blev inget köp för mig, mötte upp Sofia och Marta och köpte min 3e glass för dagen på donken.
Sen har vi suttit i SF parken i flera timmar, underbart! Solen och värmen var väldigt välkommen igen!
Fanny ringde och kom dit hon med + några till så vi var ett härligt gäng som satt och njöt så mycket som möjligt av solen. Så vill jag tillbringa min sommar!

Nu taggar vi morgondagen!
Mys med mina favoriter, (bara Andrea som saknas) det blir minigolf och picknick.
Men torsdag taggar jag ännu mer! Då blir det kul kul hos Frida, jag har börjat längta tillbaka till hennes hus och Vindeln så det här blir perfa! Nere vid älven är ju det bästa stället!!
Så när Fanny kommer in till stan igen så ska jag möta upp henne, handla lite, fixa maten här och sen ska vi hoppa på bussen till älskade Vindeln, ska jag säga haha, nää men där hoppas jag att jag får tillbringa många dagar i sommar!
Som sagt Fridas hus och älven är ju perfa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0