Livet är underbart


Som dagen har varit idag, så vill jag tillbringa resten av mitt sommarlov.
För första gången på det här lovet känner jag att det verkligen är lov.
Mötte upp Andrea och Isa på stan ganska tidigt och vi gick direkt och köpte macka och glass. Sedan skulle jag springa lite ärenden, det skulle ju bli en Ipod men dom var slut så jag fick nöja mig med att bara köpa en hoodtröja.
Köpte glass innan vi satte oss på bussen hem till Andrea.
Resten av dagen har vi bara legat och haft det skönt i solen, Fanny kom och gjorde oss sällskap också.
Jag har tagit mitt första och andra dopp för i år, känns duktigt med tanke på att jag endast badade två gånger förra året och det var inte ens frivilligt.
Vi var duktiga och satte upp studsmattan också och kollat på Isa som är riktigt imponerade på att hoppa!

Nu ska vi boka biljetterna till Stockholm och stugan! Lovely
Sen när det är gjort ska jag, Fanny och Andrea mysa ner oss i soffan med popcorn och se en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0