Livet är ingen dans på rosor



Midsommarfirandet hos Millan var great!
Det var lekar och god mat med hela tjocka släkten Byström + en del vänner till familjen (tror jag i alla fall)
Något som vi kunde konstatera under kvällen: skottkärrerace är inte min och Millans grej, hehe.
Efter att ha ätit alldeles för mycket cyklade Fanny, jag, Andrea och Millan för att att möta upp Frida och Andreas för att cykla till Abborrtjärn. Långt och kallt var det men vi kom hela vägen.
I Abborrtjärn var det en stor blandning av folk men vi träffade en del roliga typer!
Jag och Fanny sov hos bästaste Frida i hennes bästaste hus och vi var väl hemma strax innan tre på natten.
Då satte vi oss och åt troligen den godaste nattamaten jag ätit, det var typ världens buffé. olika bröd, rabarberpaj, potatisklyftor, morötter, bullar, sillsallad(?), saft, chokladkakor, västerbottensostsmör, oxkött och nått annat kött, men köttet vare bara så klart Frida och Andreas som åt.
Dagen efter tog vi det bara lugnt, jag och Fanny mötte upp Andrea och gick och fikade på Kvarn. Sen la hon och jag och solade i gräset fram tills att bussen skulle gå.
Natten tillbringades sen hos Fanny tillsammans med Andrea och en massa godis.
Fanny ville hitta på en massa bus och det hela slutade med att vi höll på till fyra i natt och spelade in en ganska galen video.
Fanny och hennes syster har suttit och klippt ihop den och fixat idag så har jag tur så är den klar om tio minuter.
Jag ska lägga ut den här då tror jag, men jag tänker varna redan nu, den ses på egen risk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0