Let there be love



I kväll blir det att lägga sig tidigt, goklassen ska ju träffas kvart i åtta innan själva avslutningen börjar så ifall jag ska orka upp så blir det att röra sig mot sängen snart.
Jag har bara tusen grejer som ska göras först.. Måste diska och plocka upp alla kläder och hänga in dem, vars dom nu ska få plats. Dessutom måste jag skruva upp några krokar.
Jag får ju fin besök i morgon så snyggt måste det vara!
Önskar bara att Andrea kunde komma hem så vi (läs hon) kan skruva ihop tv-bänken så jag får bort den gigantiska lådan. Alla miljontals kläder måste bort också, ojojo. Men jag har i alla fall gått och slängt de sista kartongerna så bara det gör att det känns lite bättre.
Men jag kanske skulle ägna mig åt det som det egentligen var meningen att jag skulle göra.
Men jag kom på att jag har glömt att lägga in sneak peaks så jag ska försöka komma ihåg det sen ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0