Jag älskar kvinnan!

Idag har jag tusen grejer som ska göras..!
Måste få tag på datateknikerna och höra om min dator är lagad, vänta på mamma som ska komma med mat, bröd och sylt som hon har gjort och dessutom se till att det är bäddat osv så att hon inte får nått spel, handla, posta en massa brev som kommit till henne som bodde här innan, cykla till pappa och klippa gräset på området vilket tar mer timmar än vad jag har tid med och orkar. Fast när jag fått betalt så lär jag ju inte klaga så mycket. Sen ska jag möta upp Andrea på stan för hon skulle köpa nått och så ska vi åka till Vännäsby. Sussie fyller ju år idag!! Många grattis kramar till dig babe! :D Hoppas du får en toppen dag med många hårda paket ;D
Och allt det där ska jag hinna med innan klockan 5, för det är då bussen går, hur jag ska lyckas har jag inte en aning om.. Men allting löser sig ju.
Tur nog har jag ju Andrea! Jag hade sagt till henne att jag skulle ställa klockan på 8 så att jag verkligen kommer upp och har så mycket tid som möjligt på mig. Hon lovade att smsbomba mig så att jag skulle vakna och eftersom att hon är en kvinna vid sina ord så började smsen komma 08.02! Nog vaknade jag men aldrig så mycket så att jag orkade läsa dom men tillslut hade hon skicka så många att jag var tvungen. Smsen hade börjat väldigt gulligt och snällt "Rise and shine sleaping beauty" sen kom det en massa fler men eftersom att jag inte svarade så blev smsen inte lika gulliga längre. "Nej nu fan blir jag arg på dig!!!" Var det sista jag fick, dom som känner Andrea och vet den respekt alla har för henne förstår att jag snabbt vaknade till och skickade ett sms och sa att jag var vaken. 
Men vädret är då perfekt för att klippa gräs i alla fall! Jag har suttit ute och ätit frukost och sminkat mig och det var skönt kan jag lova! Tyvärr blåser det lite för mycket men.. Vi får bara hoppas på att prognosen för midsommar ändras och att vädret blir nått i stil med dagens!
Nu måste jag verkligen sätta igång men allt som ska göras!


Kommentarer
Postat av: suss

tack så mycket sötnos! =D

2009-06-17 @ 14:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0