If yo mama gave it you baby girl let it show


HNu sitter jag hemma hos Andrea. Hon fick sluta tre timmar tidigare så då bestämde vi att jag skulle köpa glass och sen cykla till travet där hon jobbar. Sagt och gjort, jag packade väskan med melon, glass och mina muffins och cyklade.
Varmt som tusan var det! Men det blev riktigt skönt när vi åkte ut hit, tolkade nämligen på Andreas gammgoa moppe från typ 1800-talet. Sen la vi oss ute på hennes flotte och solade i några timmar. Nu är det bara stress, stress som gäller, Andrea ska ju till hennes boyfriend i Vindeln och bussen går om 15 minuter. Jag har fått agera kock och frisör för att spara på tiden. Men nu verkar hon vara klar så det är nog bäst att jag går.
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0