Hennes kurvor, jag vill sladda i dom




Idag slog jag på stort och gjorde amerikanska pannkakor till frukost.
Gott var det, men usch vad ont i magen jag fick! Åt dem för över sex timmar sedan och jag har fortfarande inte kunnat äta.
Eller nu ljög jag, bestämde mig nämligen för att pröva den nya glassen från GB.
Vart det värt 22 spänn? Njaa, tveksamt. Nog för att den var helt okej god men glassen är ju hur liten som helst! Kanske halva storleken av en vanlig magnum. Men det är ju ganska uppenbart med tanke på storleken av asken.
I alla fall, hade ju tänkt tillbringa hela dagen på balkongen men jag vaknade efter två och då var det ju inte ens värt att sätta sig ute. Men jag gick på Ica och köpte Solo och satte mig ute ett tag i alla fall.
I morgon skulle det tydligen bli regn men på onsdag får jag väl göra ett nytt försök igen.
Nu ska jag försöka slita mig från datorn och alla sidor med utlandsresor, varför plåga sig själv?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0