Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna



Cyklade med Sofis till Stöcksjö idag och vädret fortsätter ju att vara på topp, lovely!
Tyvärr har den kära solen gjort att man kan ta mina ben för att vara en kräfta..
Måste in till stan och handla after sun i morgon! Tänkte gå förbi expert och köpa en Ipod också men det är tydligen stängt i morgon..
Ajjaa, efter att jag och Sofia varit på stranden cyklade vi hit och lagade en väldigt god middag för att sen fara in till stan och kolla på alla bilarna. Det är ju Wheels och jag måste nog vara galen men jag tycker att det var as kul!
För ovanlighetens skull träffade jag inte en enda kotte jag kände eller där ljög jag, träffade faktiskt några stycken.
Det var en väldig blandning på de jag träffade, både nära vänner, gamla vänner och även roliga överraskningar.
Men nu sitter jag hemma igen, med ett kök som inte verkar fungera och party på gatan utanför.
Hör ju varenda fylletratt som cyklar förbi men det är ganska kul.
Men nu ska jag röra mig mot sängen, det börjar bli jobbigt att hålla ögonen öppna.
God natt på er!


(hittade bilden på datorn, det är mitt lag enormt fina tårta vi gjorde nån gång i skolan)

Kommentarer
Postat av: suss

attans, jag var ju också där men jag trodde inte att du av alla människor skulle fara dit ;) haha

2009-06-28 @ 13:30:40
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0