God morgon solen

Jag sitter och äter frukost på balkongen just nu, hur skönt som helst!
Ni kan ju själva ana, dessutom har jag balkongen åt det håll som gör att jag har sol hela dagen. Tusen gånger bättre än att ha kvällssol! Här kan jag lova att jag kommer tillbringa många timmar! Termometern visade på 26 grader, inte alls illa! Men det är ju i solen så klart.
Jag hade gärna suttit här hela dagen men jag måste ju cykla och klippa gräs i flera timmar..
Militären Andrea sitter och skickar sms åt mig, hon var tvungen att kolla att jag var upp och tur för mig så steg jag upp för en timme sedan. Mindre tur var väl att jag hade tänkt stiga upp klockan åtta.
Men nu ska jag dra på lite maskara och cykla iväg, men svårt är det att slita sig från balkongen och värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0