Dream on

Idag har Fanny och hela TC bal på Äpplet.
Jag och Andrea åkte in till stan och satte oss en bit från ingången för att vänta på henne.
Hon visste ju inte att vi skulle komma utan vi skulle överraska henne, vilket vi verkligen gjorde också!
Det var jätte kul och hon var så sjukt fin!!!! Vi alla blev lite blanka i ögonen men ingen av oss kunde sluta le.
Jag är helt säker på att hon kommer ha det sjukt kul ikväll! Hon förtjänar det verkligen!
Vi hade köpt en cigarr som var en del av överraskningen också.

Andrea åkte hem för snart en timme sedan också, ni kan inte ana hur tomt det är här nu.
Tack gode gud så fick jag låna hennes dator, min har ju gått sönder och jag får ingen lånedator.
Det är väl fördelen med att hon åker till Nice på lördag, att jag får låna hennes dator. hehe (A)
Men hon är verkligen världsbäst Andrea! Jag sa ju att hon var osjälvisk!
Men sate vad jag kommer sakna henne! Jag saknar henne typ redan nu även fast jag ser henne i morgon men vi har ju faktiskt bott ihop i 9 dagar nu. Man har verkligen blivit van med att ha henne med hela tiden.
Men vi kommer ju att pendla mellan mig, henne och alla stugor i sommar så det lär inte vara många dagar som vi kommer vara utan varandra.
Men nu ska jag gå och köpa lite godis......... Sen hänga upp alla jävla kläder jag har.



Snyggaste och busigaste Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0