Dancing in the moonlight



ANDREA ÄR HEMMA IGEN!!
Jag och Fanny tog en sväng in till stan idag och shoppade en del.
Sen mötte vi upp Andrea en snabbis för ett väldigt kärt återseende!
Sen splittrades vi en stund för att sedan mötas en än gång och nu var Sussie även med.
Vi gick på Coop och handlade vad som behövdes till middagen, vi slog på stort och prövade att göra sushi hemma för första gången. Tyvärr hann Sussie inte äta något men vi andra lyckades då få ihop en god middag!
För övrigt är det Fanny på bilden, galet söt!
Hon satt och skickade en massa bilder på henne och Andrea från när de var små, vissa fick mig verkligen att skratta högt!
Men nu måste jag springa ner i tvättstugan, kom på att jag fortfarande har kvar en tröja där som jag tvättade idag. Dessutom måste jag nog lämna tillbaka sopen som jag snodde i morse. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0