Ät som en vegetarian




Glassen satt gott i magen kan jag lova!
Men här handlade det inte om att njuta utan jag kastade i mig den, smart som jag är. Jag borde nog ha ätit middag innan för att undvika att vara så hungrig.
Men jag får väl helt enkelt se till att laga nått nu då.
Hade tänkt försöka mig på att göra en böngryta men det orkar jag inte, dessutom så glömde jag handla det som man ska göra själva såsen av. Istället blir det bönsallad, måste ju göra min kära moder glad och äta lite böner.
Sen blir det resten av glassen på min balkong, perfa!


Kommentarer
Postat av: linn

ja jag blev suris :( tydligen måste jag ha haft vg på nationella. men jag hade g på två saker och ig på en :] haha



hur gick det för dig på nationella?



ja jag skulle typ mörda för outfitten :D

2009-06-08 @ 17:53:33
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0