Åsa Bergner was here



Troligen den vackraste bilden jag sett på länge!
Den är från när jag och Andrea överraskade Fanny på hennes bal.
Det var ju hur kul som helst och hon blev så glad också!
Som en liten familj var vi.

Idag fick vi veta betygen på spanskan, jag kan ju lova att jag var nervös. Eller egentligen var jag inte det för jag var till 100% säker på att jag skulle få IG. Förstå då min lycka när hon säger att jag fick G!!!
Det blev då en snygg glädjedans i klassrummet, haha.
Även de andra som trodde på ett IG klarade sig fin fint, så nu blir det fest!
Själv ska jag cykla in till stan och köpa en Ben & Jerry's för mina matpengar och fira med den hela kvällen.
Först måste jag bara städa lite.. Synd att min mamma inte bor här.



Kommentarer
Postat av: Anonym

det känns som att du håller på att falla ner från min stjärnhimmel, jag saknar det vi en gång hade

2009-06-08 @ 15:20:22
Postat av: Anonym

ni är underbara tjejer <3

2009-06-08 @ 15:44:08
Postat av: fanny

glömde att skriva att det var jag ihhihi knäpp jag är!!! ;D

2009-06-08 @ 15:44:55
Postat av: linn

grattis till g:et :) jag trodde jag skulle få vg, men fick bara g :( buuu



klänningen kommer från nelly, kavajen från gina, skorna från bianco, klockan från pilgrim och solglasögonen från ray ban. LOVE IT

2009-06-08 @ 16:17:06
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0