28 Februari

Idag blev det en hel dag på stan tillsammans med Sofia! Riktigt kul hade vi!
Sofia handlade men som vanligt köpte jag ingenting. Jag har världens shoppingsug men hittar ingenting som jag vill ha. Det blev en Subwaymacka i alla fall.
Hemma bjöds det på Sushi, på nya tallrikar från IKEA, pappa och Yvonne var där förra helgen.
Jag längtar verkligen tills vi ska ner och storshoppa en massa grejer till lägenheten.
Jag satt faktiskt och skrev ner lite grejer som jag kom på att vi måste köpa.
Men jag har ju tur därför att jag får mycket småsaker av det vi har nu eftersom att mamma och Fredrik slår ju ihop två boenden. Men det är ju bara bra för mig för då får jag ett nytt bord och stolar och även en platt tv :]
Att jag halv såg melodifestivalen orkar jag inte ens nämna.. Men det gör jag ju nu i alla fall, usch vad dåliga dom var!
Och fult klädda som vanligt, solglasögon? hah, jaa jag säger då det...
Dessutom är pausunderhållningen inte alls bra, tacka vet jag Björn Gustafsson, nog för att han har blivit lite uttjatad redan men shit vad kul det var när han var med förra året!
Nu ska jag sova (med andra ord, se på film) i morgon kommer mina älsklingar till mig, jag har typ saknat dem massor även fast vi var med varandra igår. Det blir middag och mys tror jag, även fast jag fick lust att gå på bio. Men vi får väl se hur det blir. GO' NATT



Love


Kommentarer
Postat av: suss

ja min älskling, imorogn ses vi!!!!!! (tekniskt sätt idag! hihi)

2009-03-01 @ 00:17:45
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :) http://mizthanguyen.blogg.se

2009-03-02 @ 14:35:34
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0