What if our love had never went away?



Extremt snygga tjejer på MQ förra fredagen!

Igår skulle jag baka pepparkakor  och köper pepparkaksdeg men upptäckte att jag inte hade några formar så då köper jag det på Lagerhaus idag. Men då upptäcker jag att jag inte äger en kavel, vad ska jag då med formarna till?
Hur ska det nu sluta med dom här jäkla pepparkakorna. Ska bjuda pappa och Yvonne på 3:e adventsfika i morgon och jaa, jag vet att det inte är 3:e andvent men jag är ju inte hemma på söndag så..
Samlar vuxenpoäng och känner mig som 40 år.

På tal om att inte vara hemma, har börjat leta fram sommarklänningarna och sommarskorna igen. Det känns sjukt konstigt!
Träffade Sofias mamma Kicki på stan idag, världens härligaste. Hon hade tydligen bott på samma hotell innan och sa att det var bra, tur det för ingen av oss har en aning vad det är för stället. Dessutom hade hon fixat med en massa papper och annat viktigt så nu är allting solklart, gissa om det känns skönt för mig, som det kontrollfreaket jag är... ååh
Har fått låna Kickis resväska också, världens största, någon som har lust att åka med i väskan? Är ganska säker på att det finns plats kvar när jag packat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0