Update from Gran Canaria

Nu är jag och Sofia inne pa varan andra dag här! Vi har det sjukt jäkla bra!
Hann med en massa igar, ga i typ en oken, bada, sola i timmar, kollat runt i alla tusen standen, ätit världens godaste paella och varit pa den sjukaste festen nagonsin! Det gar inte ens att forklara men pa natt kontsigt vis var det faktiskt riktigt kul!
Idag har vi gatt till San Agustin som ligger kanske en halvtimme bort eller nagot.
Här är det mycket lugnare och inte en massa galna snubbar som forsoker fa en att äta pa deras restaurang eller kopa en biljett till den sa kallade "Barrundan". Det ar nastan sa man blir helt galen pa dem.
Men har var det lugnt och skont, men vi ska nog borja ga tillbaka till Playa del Ingles och varat hotell.
Jag ska dock stanna langst strandpromenaden och kopa glass.
Hoppas alla dar hemma har det lika bra som vi!!
Saknar er alla!!
pusssss

Kommentarer
Postat av: limpan

härligt att du har det bra!

japp, det blev som jag hade tänkt mig. hittade inte bilder, men ska försöka hitta dom :D PUSS

2009-12-14 @ 19:43:35
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0