They're telling me let go, he is not the one

Detta inlägg är dedikerat till min bästa vän Sofia.
Hon tycker att jag bloggar för lite och jag tycker att det hela suger och är tråkigt.
Men vad gör man inte för sina vänner?

Dagarna sniglar sig fram och det känns som en evighet till jullovet.
Det är inte mycket som händer i denna gråa vardag just nu.
Dock har jag lite plugg och det uppskattas verkligen! Men när det är så och man är van av att ha en massa plugg som måste göras hela tiden så vet man nästan inte vad man ska göra med sig själv när man inte har plugg.
Jag handlade i alla fall en julklapp och lånade en bok innan jag tog bussen till pappa idag.
Har sett en massa serier och gjort absolut ingenting, så skönt!
Att stanna hemma i morgon känns alldeles för lockande men jag ska pallra mig upp ur sängen i morgon också, det blir svårare och svårare för varje dag. Jag skulle behöva gå i ide eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0