I lick the gun when I'm done cause I know that revenge is sweet

Halva veckan har redan gått och snart är det helg igen!
Man börjar längta mer och mer efter helgerna, oj så skönt det kommer att bli med lov! Tre veckor ledigt!
Det märks att lovet närmar sig också, SP:s provplanering är inte lika full som den brukar vara.
I morgon är det geografiredovisning och jag har just tagit en paus i inmatningen av texten. Håller på att försöka lära mig så mycket som möjligt utantill men vi får väl se hur det går..
För hundrade gången sedan vi flyttade till Mimer så var vegmaten slut, vad får jag då? Jo, fil och flingor.
Fast det är väl bättre än ingenting som det har varit de andra gångerna när jag varit utan mat men lite less börjar man ju bli.
Jag har gått runt med mina skor hela dagen, köpte dem för några dagar sedan men jag kan verkligen inte bestämma mig för i fall jag vill ha kvar dem eller inte. Ändrar mig varannan minut ungefär.. Tur att jag har ca en vecka till på mig att fattar detta livsavgörande beslut.
Over and out for me


Kommentarer
Postat av: Anonym

fegskit, släpp loss lite mer... du behöver inte leka att du är den mognaste i världen =)

2009-12-05 @ 12:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0