I gave you my heart but the very next day you gave it away



I morgon får jag äntligen träffa världens sötaste halv bror, plast bror, styv syskon, låtsas bror, what ever you call it, igen!


Jahaa...? Så nu är julen alltså slut. Jag har haft noll julkänsla och det suger verkligen!
I år blev det i alla fall en liten jul för familjen Swanström/Nilsson. Vartannat år är vi kanske 8-10 personer och vartannat minst 15 personer och de här året så firade hälften jul på annat håll.
Jag har ätit så att jag tror magen kommer spricka på mig, inte klokt! Men man gör precis lika varje år, äter så man tror att man ska dö och då äter man lite till.
Har varit sjukt trött idag så det blev en tidig kväll, ligger på en madrass inne på kontoret. Min säng är tyvärr utlånad. Ligger och pratar med världen bästa Sofia och ser på en ovanligt bra film.
I morgon blir det en tidig morgon, ska upp och ut på vägarna mot Skellefteå för att fira jul en gång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0