Honey, you know where the world is at, come home with me when the party ends


Sara/ säger:
haaha, han är ju knäpp i skallen


sofia säger:
hahaha äcsh
konstigt då
han har ju nå o bråås på



Tappade jag taget om mitt liv när jag kom hem eller?
Jag har inte gjort ett skit sedan jag kom hem beviset på att jag är uttråkad finns över.
Vi snackade om min kära broder och jag garvar fortfarande när jag läser det där. Så kul är det inte..
Men idag är väl dagen när jag ska ta tag i mitt liv igen eller nått i den stilen i alla fall.
Ska ge mig på att baka Chokladtryfflar och Rocky road hade jag tänkt. Skulle bjuda på middag men så mycket orkar jag inte anstränga mig.. Åhh, kan någon dra mig ut ur detta hus?
Jag saknar mina fina flickor så sjuuukt mycket! Vi måste styra upp något snarast!


Kommentarer
Postat av: LINN

tack swanissssssssssss! hihi

2009-12-21 @ 23:26:30
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0