Back home

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen eller egentligen kom vi ju igår vid tre tiden.
Fast vi blev kvar på flygplatsen i en timme efter att ha blivit infryst i flygplanet och sedan var väskorna infrysta så vi fick vänta på dem i en evighet.
Jag sov över 12 timmar i natt men det var behövligt. Under 50 timmar sov jag 4 timmar och de var inte ens i streck. Så nu ligger jag i sängen och ser Mysteriet på Greveholm, har ju missat en hel del avsnitt.
Pappa kom just upp med frukost så jag har ätit frukost på sängen och ligger och tror att en ordentlig förkylning är på väg.
Vi fick ett perfekt avslut på resan, vi gick ner till stranden och åt middag och på väg tillbaka så bestämde vi oss för att ta en annan väg till hotellet. På vägen träffade vi två killar som vi skulle visa vägen till baren de skulle till och det hela slutade med att vi hamnade på en annan bar och blev bjuden på en drink.
Men vi skulle handla färdkost så vi gick efter ett tag, tog en ny promenad efter det och träffade ägaren till en annan bar som bjöd in oss på en drink och där satt vi, käkade popcorn, drack drinkar och spelade fyra i rad. haha, kanske låter tråkigt med vi hade riktigt kul.
När vi suttit där någon timme så gick vi vidare och hamnade på Systembolaget där Barrundan var.
Träffade två sköna småländska tjejer och hängde med dem och Barrundan under natten.

Resten av natten spelade vi kort och käkade nudlar på hotellet, vågade inte sova eftersom att vi skulle bli hämtade 04.45 men jag somnade en timme i alla fall. Värre var det för Sofia som inte sov något och nästan ingenting på flyget heller.
Men som sagt, nu är vi hemma igen men jag hade mer än gärna stannat ett år till eller så.
Åhh, längtar redan tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0