And you're the kinda girl I'd take home to mom, if my momma was dead.



Sjukt gammal bild på mig och Sofia
 (ska stå typ 2007 inte 2008)


Nu är allt packat och klart!
Ska bara åka och handla lite sen är jag så redo som man bara kan bli!
Berättade för min lillebror igår att jag skulle åka till Gran Canaria.
Han tyckte mest att jag var störd i huvudet och att jag skulle köpa kläder åt honom.
Men en stund senare skrev han på msn "Jag dödar dig ifall det händer dig nått"
Haha, han har ett fint sätt att visa att han bryr sig.
Men nu ska jag gå ner och äta något och sedan handla och sedan möta Sofia på flygplatsen.
Skicka gärna en massa sms! Kommer sitta på flygplatsen i över två timmar innan flyget går.
Skriv under hela veckan förresten, kul att höra vad som händer i gråa och snöiga Umeå också!
Kommer sakna alla i massor!! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0