And everything I love about you is a mess



Vilket kaos det blev igår.
Katten river hela julgranen och det bara flyger julgranskulor några minuter innan pappa kommer.
Haha, trodde jag skulle bryta ihop men dom var seg så jag hann fixa allt.
Nu sitter jag hemma hos pappa och har fått jullov!! mohahah
Sjukt jäkla skönt kan jag då säga.
Jag har börjat längta hur mycket som helst, nu pirrar det i magen och i morgon kommer jag inte kunna sitta stilla.
Jag ska nog sova så fort Idol är slut så att det kan bli morgon. Men ojoj vad spännade det blir att se vem som vinner!
Och Millan, du får plats i väskan! Skynda komsi komsi hun!!


Kommentarer
Postat av: emilia

tack va snäll du är!

ha de bäst vännen :*

2009-12-11 @ 23:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0