Hohoho

Nu har jag packat klart för idag tror jag, vi har hunnit riktigt långt men nu orkar jag inte mer.
För ett tag sedan åt vi hämtindiskt bland kartonger och röror men det gör mig verkligen ingenting, på nått vis gillar jag det lite. Och nu sitter jag och tittar på Bones och när det är slut så ska jag gå ut med Filur i 45 minuter tänkte jag.
Efter det blir det duschen och sängen så att jag orkar leva i morgon men eftersom att jag känner mig själv rätt så vet jag att jag kommer somna ett bra tag efter tolv..... Men jag lever med det och tänker hela tiden "äh, det är ju sommarlov snart" hahah, inte det smartaste men men..
Jag visade mamma min lista av det jag ska handla från Ikea och hon tyckte att det var bra grejer, vi strök i princip ingenting så nu ska jag boka bussplatser och skriva en snyggare lista så är vi redo för storshopping i Birsta!
Vi lär dock behöva i alla fall två vagnar när vi ska gå runt där och handla, shit pannkaka hur ska vi kunna bära allt?!
Men jag är sjukt taggad! Det kommer och blir hur roligt som helst med mina fina vänner.




Kommentarer
Postat av: Andrea

Gillade? snarare älskade :D

hehe jadu vänta bara :)

2009-04-19 @ 22:32:27
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0