Vad fasiken tänker jag med?

Jag måste ha skrivit klart min redovisning tills i morgon och hur mycket tror ni jag har gjort?
Inte en enda lite bokstav har jag skrivit ner.....
Tack gode god att jag faktiskt jobbade på lektionen förra veckan, då har jag lite mindre att skriva.
Dessutom skulle jag ha räknat matte men det är ju bara att glömma.. Men nu är ju inte det de viktigaste, jag har ju en dag till på mig att räkna, tur de!
Men jag måste vara duktig nu, kan ju inte svika min grupp. haha
Jag och mamma for på Expo efter skolan för att få lite inspiration och kolla ifall jag kunde hitta nått där.
Och självklart så gjorde jag ju det :D Vad kan ni få se när jag har hittat mobilsladden, nån har släppt en atombomb i mitt rum.. Det här är prio ett så fort vi får lov!
Nu jäklar ska jag ta tag i historian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0