Va faaan

Min dator har blivit helt sär, jag vet inte alls vad det är för fel på den??!
Eller det gör jag ju men jag har inte en aning hur det kunde bli så..
Men det går i alla fall inte att dubbelklicka eller att använda den högra musknappen.. Sjukt irriterande!
Men nu sitter jag och flyttar allt till ett USB så att jag kan gå med skiten till datateknikerna i morgon.
Annars har dagen varit slapp, vilket den alltid är på onsdagar. Kort dag och sedan en kort sväng med Andrea på stan i det fina vädret.
Sedan åkte jag hem och bara gjorde ingenting, som mest har jag försökt hitta igen en kokbok bland alla låder men det  var tydligen omöjligt..
Men nu ska jag prova lite kläder som jag var och snokade efter i mammas garderob igår kväll. Förhoppnings är något av det snyggt. Sedan ska jag ut med vovven en lång sväng och egentligen måste jag göra skolarbete men vi får se hur det blir med den saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0