03.25

Så här kul har jag..
Varför sover inte jag?

HUR
Svarar du i telefonen: hej, det är Sara
Gör du när du är kär i fel person: bra fråga
Tycker du om gul-bil-leken: Så länge det inte är med min bror så..
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 100 kr kanske?
Mycket är klockan: 03.25 :/
Många kontakter har du på msn: 150
Spenderar du en regnig dag bäst: med en bra film

VEM

Pratar du med på msn just nu? vem är vaken nu?
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen idag
Saknar du mest just nu? några
Är din bästa vän av samma kön? Sussie och Andrea
Är din bästa vän av motsatta kön? typ ingen
Är ditt 10:e sms ifrån? Sussie
Ska du träffa imorgon? mamma om jag har tur
Umgicks du med senast? Sofia och Emma
Sov du med senast? Sussie och Andrea

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: yes
Gråtit en hel natt: nope
Åkt vattenskidor: nej, lär nog aldrig göra det
Åkt rullstol: tror inte det
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: måste vara miljoner år sedan
Haft träningsvärk: haha, ohjaa
Önskat att du var det andra könet: tror inte de
Velat vara ett djur: haha, när man var liten kanske
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: vart tvungen nu
Tycker Harry Potter är bra: njaa, ibland
Hatat choklad: aldrig!

VEM
Är i rummet med dig? hunden och katten
Fick du senast sms av? mamma
Tänker du på nu? Mig själv och varför jag inte sover nu..
Pratade du senast i telefon med? mamma
Hus var du senast i: emmas
Sa du senast "jag älskar dej" till: mamma
Önskar du var med dig just nu: Sussie och Andrea
I din skola går dig mest på nerverna: det finns en del..

VAR
Går du skolan? umeå, dragonskolan
Är din telefon? bordet bredvid
är din mamma? på sjukan
Sover du? i min säng
Handlar du mest? lite olika
Fick du tag i tröjan du har på dig: indiska och åhlens
Åkte du senast bil? till skolan typ
I ditt rum är du? är inte i mitt rum

VAD

Åt du senast? halloumi och massa grönsaker
Drack du senast: vatten
Är det för färg på dina byxor? svarta
närmaste saken som är blå ? flyttkartongerna
Gillar du mest med skolan? my lovely friends
Har du på fötterna: tjocksockar
Är din favorit färg: typ svart
Vilken film såg du senast: White Chicks
Hör du just nu? TV:n

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? syrebrist i såfall
Sovit i en annan säng: japp
Hånglat på en bio: nope
Tyckt att din kusin är het? har inte ens några så
Sovit naken: haha, nää
Kört över hastighetsgränsen? för många gånger
Målat om ditt rum? inte målat men..
Dansat framför en spegel: haha, jaa..
Fått hicka: vem har inte?
Stulit pengar från en kompis: aldrig
Hoppat i en bil med folk du just träffat: Jaa, liftat
Varit i slagsmål? njaa
Smugit ur ditt hus: nope
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: jadå
Hånglat med en främling: nej


Kommentarer
Postat av: oliviia

och tänk att jag läste igen om allt, inte illa!

2009-04-05 @ 12:30:28
URL: http://oliviabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0