Two down, two to go

Nu har jag bokat buss till IKEA!
Så nu är två av fyra hittills planerade saker bokade :) This will be the best summer!!
I slutet av maj bär det av, 07.15 går bussen, fy fan. Men det är ändå för  roligt för att tycka att det blir jobbigt att gå upp!
Det blir en super dag med Sussie och Andrea. Nu taggar jag, det är så sjukt nära nu alltså!
Tiden bara rinner iväg på några sekunder känns det som!
Idag har tex Sofia och Oliver varit tillsammans i 6 månader, 6 MÅNADER!! Vet ni hur fort den tiden har gått, det är så galet att jag inte ens kan fatta det. Det har gått enormt fort men samtidigt känns det som om jag har tex varit kompis med Oliver hur länge som helst och som om det har alltid varit dom två.
Helt galet alltså, men nu måste jag skynda mig innan batterierna tar slut.

Kommentarer
Postat av: sofialediin

hihihi :]

2009-04-21 @ 00:46:52
URL: http://sofialediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0