Strålögda gudinnan Atena

Nu har vi svenska och jobbar med Iliaden och skrivanalyser, tror jag?
Ingen verkar fatta så jobbnivån är ju inte hög, lite nervöst med tanke på att vi ska ha prov i det här!
Dessutom började min dag inte så bra, jag försov mig och missade min buss och sen när jag skulle ta nästa buss som var 6an så kom den inte utan 9an kom efter ett tag. Jag fattade ingenting men när jag kollade på hemsidan så visade det sig att dom har ändrat busstiderna!! Så nu går alla bussar 5 minuter tidigare!
5 minuter är ju hur mycket som helst på morgonen.. Det var inte alls kul.
Efter skolan måste jag skynda mig hem och packa. Vi ska ju ha flyttat ut allting på onsdag och jag har inte packat ner en enda grej i mitt rum, inte ens ett litet jäkla nagellack. Jag kan ju lova att jag är ganska så körd, hade behövt anställa någon som kan hjälpa mig...

Kommentarer
Postat av: andrea

thanks honey (L)

2009-04-27 @ 12:50:16
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0