Sooooov

Nu sitter jag i mörkret och dricker lite te i min stora fin kopp!
Hittade en handkräm som luktar cocos också så nu luktar även jag gott av cocos.
Jag fick en liten chock när jag kom från pappa eftersom att mamma har packat riktigt mycket idag. Så det var grejer och kartonger över allt. Dessutom har vi varit så smarta att vi tagit ner alla lampor i vardagsrummet utom en golvlampa, därav det ödliga mörkret som jag sitter i.
Mamma är dessutom i Skellefteå vilket betyder buss för mig imorgonbitti... Skit också, jag som verkligen avskyr att åka buss på morgonen.
Nu har katten dött i mitt knä och jag måste bestämma vad jag ska ha på mig i morgon, ingen sömn här inte..


Kommentarer
Postat av: V

jaa nu har jag en egen blogg! :D

2009-04-21 @ 08:05:10
URL: http://viktoriaolofssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0