Sommar o sol

Jag har tjuvstartat lite på sommaren genom att börja använda sommarens nagellack.
Jag var så less på alla mörka färger så jag tyckte att det var dags.
På nått konstigt vis så känns det lite mer somrigt redan =) men det är jag bara glad för!
De färgerna jag använder är Mavala London och Depend nr 34.
Ge mig sommaren!

Vi håller på att göra om hela badrummet här hos pappa och nu är våran granne, hantverkaren här och fixar med vattnet.
Vi har inte haft en dusch på kanske två veckor, inte för att det gjort mig nått då jag inte ens varit här men det blir skönt att den kommer. Men jag kan höra hur han sitter och pratar för sig själv och jag tror inte att det verkar gå så bra får svordomarna spar han inte på. Haha, så det känns ju väldigt bra!
Men nu ska jag skynda mig och byta om, mamma kommer snart och hämtar mig och då blir det en sväng till stallet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0