Sol vind och vatten

Kom hem från stan för typ en halv timme sedan.
Väldigt mycket folk för att vara en söndag men eftersom att det är bra väder så är det ju inte så konstigt.
Vi tog det bara lugnt och tittade runt i lugn takt, det var skönt att inte behöva stressa eller något.
Satt ute på torget ett tag också och dessutom fick jag inviga solglasögonen för i år!
Bytte ett par tights till en storlek mindre men jag kan fortfarande inte bestämma vilken storlek det är jag vill ha.
Vilket i-lands problem alltså!
Något mer hade jag inte tänkt komma hem men och jag hade satt köpstopp på mig själv.
Tror ni att det funkade? Nä, självklart inte! Jag kom hem med ett nytt armband från Åhléns. Det är ju bara så typiskt, men men, snyggt var det så.
Nu ska jag gå och packa något, mami är inte hemma så jag får styra det här själv.
Jag slänger nog in lite bilder senare idag.


Kommentarer
Postat av: Andrea

ja jag med! :D

det kommer bli jätte roligt!

haha tycker du? ;D

2009-04-26 @ 19:27:12
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0