Snipp snapp slut

Nu är jag äntligen klar men packningen i våran lägenhet! Det är så obeskrivligt skönt så jag vet inte vad!
Idag skulle det ha kommit en flyttfirma och tagit alla möbler men när mamma får tag på dom för första gången länge idag så säger dom att de ska ha 16 000 kr i handen!!!!! :O:O Vad fan tänkte dom med?! Helt jäkla sjuk, så självklart blev ju det väldigt snabbt borträknat. Istället kom mamma ner med två släp och så fick vi ta allting själva. Som tur var kom Andreas pappa och hjälpte till med att bära vårat 1000 kg tunga skåp.
Mamma och Jesper är nog hemma igen om någon timme, då ska de fylla släpet en sista gång sen åka tillbaka till Skellefteå. Usch vad jobbigt det måste vara!

I morgon är det ju valborg(?) och kvällen ska jag tillbringa med en massa super goa tjejer hemma hos Andrea!
Jag taggar hur mycket som helst! Humöret är på topp och jag känner på mig att det kommer bli riktigt lyckat!
Det som är mindre roligt är att vi ska cykla från stan hem till henne mitt i natten och det är en ganska bra bit kan jag lova. Kan nästan slå vad om att vi kommer frysa ihjäl, fast jag funderar på att lämna en påse med kläder hos mormor och så kan vi smyga in dit och hämta dom sen under natten. Får se hur jag gör.

Nu måste jag stänga av datorn, har inte många minuter kvar av batteriet.. Min laddare försvann under flytten så vi får se hur det blir med den saken. Det som är allra roligaste är att jag ska redovisa direkt på morgonen och har själva redovisningen på datorn. Får hoppas på att någon snäll människa kan låna mig en laddare.

Innan jag slutar måste jag bara säga att Andrea är guld värld!! Utan henne hade vi ju aldrig klarat av att hinna med så mycket som vi gjorde i lägenheten! Hon är så duktig så. Och jag har ju haft hur roligt som helst dessa två dagar!
Men jag vet bara inte hur jag ska tacka dig.. Tack i alla fall babe! :*






Allt guld är hon värld!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Men sara jag hade jätte kul jag med! är bara glad att någon vill ha min hjälp, hihihih :D

MEn nu taggar vi valborg, WIHOHIHOHIHOHIHIIH ;D

älskar dig tusen gånger (L)

2009-04-30 @ 01:07:47
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0