Snart helg

Jag längtar redan efter helgen, inte för att det kommer att hända något speciellt, inte vad jag vet än så länge i alla fall.
Men det känns redan som om det är helg, i morgon har vi en riktigt kort dag, börjar 10.30 och slutar kring 13.00 någon gång. Jag hoppas att det blir varmt och soligt så att någon kan hänga med mig en stund på stan.
Ikväll har jag bakat Twix eller det är det som var meningen i alla fall, jag kommer inte ihåg hur det smakar men jaa...
Egentligen skulle jag ju ha övat på redovisningen och läst min spanska bok men för första gången på hundra år har jag inte ens tittat på skolböckerna. Känns både skönt och stressande.
Men jag tänkte kolla igenom redovisningen lite nu och sen snabbstäda mitt rum lite. Jag vet att klockan är mycket men jag fick ett sms för kanske en halv timme sedan om att några flyttkillar kommer hit i morgon för att titta på lägenheten, varför vet jag inte. Men jag vill inte att de ska se satskapet till mitt rum så det är bara att sätta igång.
Mamma har inte heller kommit hem så det blir buss i morgon igen. Men jag slipper ju den tidiga bussen och alla människor.


Kommentarer
Postat av: Andrea

hehe ja visst är vi ;)

2009-04-22 @ 09:35:34
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0