Snart är det slut

Förut idag när jag och Sussie kom in till stan så pratade vi om den där snubben jag åkte buss med igår. Jag trodde nämligen att jag inte hade berättat för henne om det men tydligen så hade jag skrivit det här.
Jag fattade noll, men tillslut kom jag på att jag faktiskt låg i sängen och skrev något.
Men hela det där inlägget gjorde jag i princip i sömnen.. haha.
 Sov mellan meningarna och skrev ord som jag typ "drömde" så allt blev bara konstigt.
Ni märker ju att min svenska inte är direkt bra i inlägget.
Skulle ju t.ex. skriva; "Han hade köpt en present, en Papperigoja och det är inte jag som stavar som en kratta utan han som sa så"

I stället blev det; "Men idag satte det sig en man som hade köpt en presen, en Papperigoja´ och det är inte jag som säger det men ifall de är något annat"
Hhahah, vad fan tänkte jag med?!

I alla fall, efter skolan så följde jag med Sussie till hennes mormor och morfar och fikade lite innan vi mötte Andrea på stan för att handla mat. Sedan åkte vi hem till mig och åt och sedan dess har vi packat, packat, packat och packat ännu lite mer. Hela mitt rum är ihop packat nu och nästan allting från resten av lägenheten är utburen.
Det känns riktigt skönt! Andrea har varit hur jäkla duktig som helst!!!
Dessutom fick dom följa med en snabbis och kolla på lägenheten, sjukt kul var det! Och nu taggar vi 1 juni!! :D:D

Men nu har jag inte tid med det här något mer, vi måste bära ut det sista sen ska jag och Andrea sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0