Påsklov

Efter mitt lilla breakdown igår så är jag nu back on track och livet är på topp!
Matteprovet gick väl helt ok, jag löste i alla fall 3 poängaren, vilket var den enda uppgiften med så "höga" poäng och det kändes väldigt skönt. Då är det liksom lugnt. 
Efter skolan så gjorde jag och min bästaste vän Andrea världens shopping runda och finkammade verkligen butikerna. Nog för att vi inte hann mer än de som är inne i MVG + H&M eftersom att vi provade en hel del. 
Men gu' så kul jag hade!! Jag tror att vi båda var höga på nått lyckorus för att vi har fått lov eller något. 

Under de där timmarna kände jag mig helt bekymmerslös och som om jag gick runt på moln eller något. En underbar känsla med jag vet egentligen inte varför allting är så sjukt perfekt just nu!

Jag köpte i alla fall två halsband och en UNICEF brosch som jag har knåpat ihop till ett halsband (jag ska visa allting sen) och Andrea köpte de snygga tightsen som hon har på bilden nedan. 
Dessutom köpte vi varsin tidning, Elle och Solo som vi ska byt låna med varandra. 
Till min stora förtvivlan så är det inget Gray's ikväll, istället är det hockey... Jag som var så glad för att jag för en gångs skull har tid att se det.. Skit också. I stället blir det en låååång promenad med hunden.


                                   


Kommentarer
Postat av: suss

mina absolut bästa vänner, PUSS PÅ ER! till veckan ska vi umgås till 110%

2009-04-08 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0