oh happy day

Idag är det städning, städning, städning och så lite packning som står på schemat.
Jag måste verkligen göra något åt mitt bomben som har exploderat i mitt rum. Hur kan en människa ha så mycket grejer? Spciellt kläder, vars kommer allt ifrån? Nog för att jag vet svaret på det men shit pannkaka vad kläder jag har. Det är nästan så att jag inte tor att ni kan förstå hur mycket kläder det ligger överallt i mitt rum.
Dessutom måste jag och mamma packa en massa, kollade i kalendern idag och vi har exakt tre veckor på oss att packa hela lägenheten. Med andra ord, vi är körda!



Jag och Andrea provade skor i en evighet på DNA, riktigt mycket snyggt hade dom.
T.ex. dessa på bilden, tänk om man kunde gå runt i såna där hela dagarna!
Enda nackdelen med att jag är lång är väl att jag typ slår huvudet i taket om jag skulle gå runt i högklackat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0