Morgonstund har guld i mun

God morgon!

Igår kväll satte jag klockan på 09.00 så att jag skulle gå upp tidigt och vara trött ikväll, för i morgon är det ju skola igen!!!:D:D:D:D Inte taggad för fem öre.
Jag har i alla fall tillbringat morgonen med att maila med Halebop eftersom att det i några månader stått att mitt kort är giltigt t.o.m. 2009-04-19 vilket är idag! Så jag hade lite smått panik men det verkar tillslut ha löst sig.

Men nu ska jag gå upp och göra mig en smootie till frukost och kolla lite på reprisen av Robinsson men sedan måste jag hjälpa mamma och packa. Vi måste ligga i som sjutton med packningen annars kommer det här att sluta illa..

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0