lovely love

Här är presenterna jag fick av mina älsklings flickor! :)
Den bruna är dock Andreas, hennes persent var inte heller fy skam.




Jag har nog snackat om att hitta "den perfekta" temuggen i några veckor nu.
Så ni kan ju förstå hur glad jag blev när jag fick den här!



Dessutom var den fylld med mina favoritklubbor!


Sen fick jag ju också den här receptboken!
Helt underbar är den, vi satt och drömde oss bort till min balkong en solig dag med varsitt glas med någon av de goda smootiesarna eller juicerna!



Efter att ha sett alla de här recepten så ville jag nästan bara springa ner i Sussies kök och mixa allihopa!




TACK SÅ MYCKET FÖR DET ABSOLUT BÄSTA PRESENTERNA, FLICKOR!
Ni är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0