love

Igår tillbringade jag hela dagen hos Sussie med Andrea. Världens bästa tjejer!
Vi åt god mat och bara tog det lugnt och pratade om livet, döden och allt där imellan.
Som jag skrev igår kväll så var vi ju hos Sussie för att fira Andrea som har fyllt år så under kvällen höll jag och Sussie på att smsa med varandra om när vi skulle ge presenten som vi köpt. Tillslut så ropar Sussie att jag ska komma och säger att vi ska ge presenten så vå går ut till Andrea och ger henne den och gissa om hon blev förvånad! Men Sussie går tillbaka tills sitt rum direkt och jag hinner tänka; "Men, vad snällt att inte kolla när Andrea öppnar sin present" så jag ropar på henne och ut kommer hon med TVÅ PAKET! Jag fattade ingenting! Men jag har ju också fyllt år så igår hade de köpt presenter åt mig.

Sussie hade fått smyga omkring och blivit smsterrad av oss båda hela kvällen.
Jag fick i alla fallen receptbok med smooties, en stor tekopp och tio klubbor. Helt klart de bästa och mest personliga presenterna jag fått. Ååh, jag älskar mina sockertoppar!! Det är det bästa som hänt på hundra år! Det är så jäkla sjukt att vi inte ens känt varandra i ett år utan bara åtta månader! Men det känns som en evighet.
Sommaren tillsammans med dem kommer bli lovely, vi ska slå på stort!



The worlds greatest!


Kommentarer
Postat av: suss

åååh, det var så underbart att se din min!!!! jag älskar er båda så jag tror snart att jag spricker. ni är världens guldklimpar bägge två. PUSS!!!!!!!!!!

2009-04-17 @ 19:36:46
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0