Livet enligt mig

Idag fick jag då verkligen den värme som jag bad efter igår.
Satt ute i solen mot en vägg någon timme under förmiddagen och det var hur skönt som helst! Riktiga vårkänslor blev det och så fick jag inviga solglasögonen för den här säsongen.
Jag har också hunnit med att ringa om vandrarhem till Storsjöyran men det var redan fullbokat på de två ställena som jag ringde på!! Hur tidigt är inte folk ute?! Det är ju inte förrän i slutet på juli man skulle väl ha varit ute redan i januari för att ha någon chans. Ajaa, jag har ett ställe kvar att ringa på, får hoppas att det är ledigt!
Nu ska jag gå en sväng till Ica och köpa jäst för här ska det bakas bullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0