Lite värme tack

Jag håller bokstavligen på att frysa stjärten av mig, skinnjacka är inte riktigt någon bra idé än, i alla fall inte på kvällarna.
Men jag får nog skylla mig själv eftersom att jag var helt bestämd på att jag skulle gå hem från Olivia så att jag kunde få min dagliga promenad.
Jag tillbringade då kvällen hemma hos Olivia med film, Ballar av stål och en massa snack.
Vi såg The Unborn och vad ska man säga, jag skulle nog i alla fall inte rekommendera den.
Det är ju meningen att det skulle vara en skräckis men en del saker var så overkliga att man inte ens kunde bli rädd och slutet vara bara dåligt och väldigt konstigt. Då slutade även jag fatta handlingen.

Men nu ska jag gå och lägga mig, jag har misslyckats helt med att somna någorlunda tidigt de andra kvällarna men nu måste jag bara. Fast lite svårt är det när man vet att det är lov snart och då kan man sova som man vill i två månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0