Kriget som aldrig blev av


Nu sitter jag på min sista lektion och den är så tråkig att jag inte fattar att jag inte somnar.
Dessutom har vi en kandidat och det finns inget värre än kandidater, varför ska vi alltid få dem? Och varför är de alltid så dåliga??
Vi slutar om 40 minuter.. Känns som en evighet.. Att jag är hungrig gör inte saken bättre.
 Men jag ska fortsätta att roa mig med att kolla kläder på Monki's hemsida. En fågel viskade nämligen i mitt öra om när Monki på ett ungefär ska öppna här i Umeå. Jag längtar verkligen, Monki är en butik som jag har velat ha hit hur länge som helst. Men nu önskar jag bara att vi hade hunnit åka till Sundsvall innan butiken öppnar här. Då hade man hunnit shoppa där och vara i princip ensam om att bära plaggen i några dagar innan varenda tjej i hela Umeå kommer att gå klädd i Monki. Dessutom hade vi sluppit det enorma kaoset som kommer att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0