Klick

Idag bryts tydligen alla lektioner 13.30 vilket betyder att vi slutar 40 minuter tidigare. Inte så mycket men alltid något!
Dagarna känns så slappa nu förtiden, sjuk skönt men jag får alltid en känsla av att något stort kommer komma och slå oss i ansiktet.
I alla fall, jag och Andrea har gått och kärat ner oss i samma kamera, Canon Ixus 100 IS.
Den är både snygg och har fått massor av bra recensioner!
Jag är ju verkligen verkligen i stort behov av en kamera, skäms ju för hur bilderna ser ut här i bloggen. Min mobil har ju inte en kamera bra nog att nämna ens.
Därför är den här helt perfekt! Jag ska ta en svart eller silver, kan inte bestämma mig riktigt men det lutar åt den svarta. måste bara fixa lite money först, den kostar ju ändå nästan 3000 kr.
Men innan sommaren ska den vara min!



Kommentarer
Postat av: Viktoria

jaa haha, det är över för FIZZLEFIZZLE ;)

2009-04-21 @ 23:22:15
URL: http://viktoriaolofssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0