Jesus mariekex

Vilken dag!
Började med nationella i engelska och jag kan ju inte påstå att det kändes bra när man gick ut ur salen. Men just nu orkar jag inte bry mig.. Kommer nog dock att mörda mig själv när jag får tillbaka resultatet.
Resten av dagen gick väl lugnt framåt tills dess att vi hade historia. Jag tror aldrig att jag har varit så uttråkad i hela mitt liv! Visste inte vars jag skulle ta vägen. Men mycket kan också haft att göra med att jag inte hade någon dator. Men sedan måste ju praktikanten vara den tråkigaste också.. Ajjaa, vi slutade tidigt och jag nästan sprang till datateknikerna för att få hämta ut min dator. Men när vi startade den igen så var det samma problem igen.. Så jag fick en en ny dator i stället, eller den är inte helt ny men jag tror faktiskt att den är lite bättre än min. Får hoppas på att den är det i alla fall.
Sedan var det bara att skynda in till stan och gå på Monki som öppnade idag! Det var faktiskt inte så mycket folk som jag trodde, men ändå långa köer och för hög musik.
Jag köpte i alla fall två grejer men jag antingen så åker båda tillbaka eller en av dem, får se..
Sen gick vi runt på stan en evighet, jag, Sussie och Andrea. Började snurra riktigt i skallen på mig och på tal om det så blev Sussie skallad också..
Sen gick vi och köpte en Ben & Jerry's, satte oss i solen och delade på den. Hur skönt som helst!
Men nu är jag så trött i hjärnan och kroppen att jag ligger nästan död i soffan, men här finns det ingen tid till vila.
Måste gå på Ica och hämta paketet med mina kläder! :):)
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0