IKEA någon gång

Nu sitter jag och försöker hitta resor som går speciellt till IKEA.
Vi måste ju ta oss en sväng ner dit snart och eftersom att mamma flyttar snart så får det bli med buss.
Jag har i alla fall hittat två alternativ än så länge och jag tror inte att det finns så mycket mer att välja på heller.
Så jag får väl ta och prata med Sussie och Andrea om det på torsdag.
Nu saknar jag verkligen mina bästa vänner! Jag tycker att det är dags att komma hem nu!!
Men nu ska jag lägga mig och läsa, hade tänkt att det skulle bli en tidig kväll(natt) så att jag orkar gå upp i morgon och baka bullarna jag hade lovat för hundra år sedan. Dessutom måste jag bara hinna sy..!

Kommentarer
Postat av: suss

jag är hemma älskling :D

2009-04-13 @ 19:38:45
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0