Hoppla pålle

Idag var jag upp med tuppen, har inte varit upp så här tidigt på en ledig dag på jag vet inte hur länge.
Anledningen till det var att jag och Olivia skulle jobba på Barn Nolia, ponnyridningen var vår grej. 
Det var verkligen det perfekta vädret! Även om solen försvann samtidigt som de första barnen kom så var det ändå varmt och skönt. Men jag vet inte hur många gånger jag har gått dom där maxa hundra meterna fram och tillbaka, fram och tillbaka. Tillslut blev det ganska drygt och väldigt för mycket för mina knän så på slutet stod jag på pallen och lyfte barn i stället. Vissa var verkligen hur söta som helst! En lite äldre kille kom och red tre gånger och redan andra gången skulle han galoppera. haha, det får bli en annan gång.  Men gullig var han.
Och nu ligger jag här utslagen på soffan efter att ha stått upp från 10.30 till nästan 14.00 och sammanlagt så satt jag väl ner i 15 min. Hästarna var ganska slut också, en av hästarna bet till och med en av oss ledare när han blev less.
Mamman som stod bredvid var nog nästan påväg att vända med sin unge när hon såg det. haha.
Nu ska jag lägga mig och sova en stund tror jag, orkar fasiken inte hålla ögonen öppna.






Kommentarer
Postat av: olivia

pånihestarna, hihi:)

2009-04-25 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0