Hej hopp gummi.....

Går kvällen tillbringades tillsammans med världens bästa Sofia + hennes b-friend.
Hon lyckades hitta igen Oliver så jag bokade tre biljetter till Män Som Hatar Kvinnor.
Den var riktigt bra! Riktigt bra för att vara en svensk film. Men det var bara vi som var tonåringar i hela salongen så det kändes som om vi hade gått i helt fel. Världens surgubbe satt framför oss också.
Sen när vi skulle hem så sprang vi till vasaplan för att hinna med någon buss men när vi kommer dit så är allt helt nersläckt och det är bara en enda människa där. Hur konstigt som helst och lite kusligt, det var ju helt öde.
Men jag lyckades få pappa att hämta oss innan jag hann frysa ihjäl.

Idag mötte jag upp Sussie en liten stund och vi kollade runt lite och jag köpte ett par solglasögon och så handlade vi lite mat.
Och nu sitter jag här med mina älsklingar, mina bästaste vänner, äntligen är de hemma och vi tillsammans alla tre. Gissa om jag har saknat dom!
Vi firar Andrea lite eftersom  att hon fyllde år förra veckan. Så ikväll blir det bara massa mys och snick snack.
Det är nu livet är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Andrea

TACK HONEY!!!!! :D:D:D:D

2009-04-17 @ 17:34:15
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0